Čokoladni raspuknutići

Novi posao, rođendan Čitateljskog kluba, predavanja na fakultetu, planiranje svatova i još 1001 sitnica su na rasporedu ovih dana. 
Jurim, zapisujem si sve što se sjetim kako ne bih zaboravila, trčim (da, dobro ste pročitali - trčim) i imam dojam da ne stignem sve što trebam, a pogotovo one stvari koje želim. 

Nemojte me krivo shvatiti, svaki gore navedeni aspekt mi se sviđa i volim, no kada se previše stvari nađe na popisu, nekako kao da se ne stignete posvetiti svemu kako i koliko bi htjeli. 
Da, dobra organizacija je ključ svega, no nismo svi dobri u tome, zar ne? 

Ako ste ili se nađete u Osijeku, svakako posjetite mali preslatki Špajz, jer da ne slažem vama teglice, dolazila bi redovno jesti ili samo popiti kavu bez dima gledajući zaljubljeno u hrpu malih slatkih detalja. 

Kako sam jedna od onih koji su ludi za Božićem i svime što dolazi s time, pomalo imam osjećaj da kasnim s keksima i kičenjem. 


Jelku smo preksinoć izvadili i namontirali, kuglice i ukrasi su pripremljeni i čekaju. 
Jer kičenje se ne može 'odraditi', tu mora biti topli napitak, plejlista božičnih pjesama ili jednostavno Buble-a, i postepeno raspoređivanje kuglica, ukrasa i lampica. 
I onda premještanje, i još malo, dok to ne bude to. I onda sjednemo gledati nešto,a ja zaljubljeno gledam u lampice i šljokice, koje sve više volim. 
I onda se usred filma ustajem i raspoređujem kuglice. I tmurni dani su manje tmurni, jer na prvi tračak mraka se pale lampice. 
I sretna sam i uzbuđena.

Advent bez keksa je nezamisliv, a ove kekse gledamo već duže vrijeme. 
Kako se nadam da vi prvo svratite do blogera po provjerene recepte, tako sam i ja kod simpatične Ane. 

U petak navečer sam smjesu pripremila i plan je bio u subotu ujutro ispeći ih. 
Kažem plan. Jer sam poklopila budilicu i odspavala još dobrih sat vremena. I onda sam odlučila da neću požurivati kekse, kao što to ne radim ni sa kičenjem. 
Cijeli dan sam razmišljala o keksima i kako ih jedva čekam ispeći. 

Došla sam kući i došao je majstor za mašinu koja se pokidala. Da, to je jedna od stvari na popisu. 
I jedva sam čekala da odu i nebitno je bilo hoće li je popraviti. Htjela sam pustiti pjesme i peći kekse. 
Toliko sam to željela da sam zaboravila večerati. Da, JA sam zaboravila na glad. 

Dosta trabunjanja, ajmo na nešto konkretno, čega skoro nema više. :D 

Raspuknutići

po receptu Shedonistana

200 g tamne čokolade
60 g maslaca
2 jaja
100 g šećera
200 g glatkog brašna
1/2 žličice praška za pecivo
prstohvat soli
ekstrakt naranče

šećer u prahu

Maslac i čokoladu otopite na pari.

Jaja i šećer pjenasto umutite. Dodajte prethodno otopljenu smjesu i ekstrakt naranče te promiješajte. 

U posudi pomiješajte brašno, prašak za pecivo i sol te prosijte. Dodajte prvoj smjesi i lagano pomiješajte. 

Posudu prekrijte prozirnom folijom i ostavite par sati ili preko noći u hladnjaku. 

Pripremite posudu sa šećerom u prahu, bez grudica. 
Pećnicu upalite na 180° C te dva pleha obložite papirom za pečenje. 

Malom žličicom vadite smjesu te vlažnim rukama oblikujte kuglice.Zatim ih ubacujte u smjesu šećera u prahu i dobro obložite.

Kuglice stavite na pripremljeni pleh na razmaku od 2 cm, jer će se prilikom pečenja raširiti. 
Pecite 10-11 minuta te ostavite da se ohlade. 

Neka vas ne zavara što su skroz mekani i raspadaju se, ako ih pokušate izvaditi čim izađu iz pećnice. 

Ako poput mene imate dva pleha s kuglicama, pecite svaki posebno. 

Ohlađene spremite u limenu kutiju i čuvajte dok se ne pojedu. Ili sakrijte. 


Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com
ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.

Dobar tek,

1 komentar

  1. DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN I BOG BLAGOSLOVIO JOSE DAVIDSON ALBERT davidsonalbertloan@gmail.com

    Moje ime je Marijana, ja sam iz HRVATSKE, zadnjih pet mjeseci sam tražila pravu kreditnu tvrtku, da kupim kuću koju imam, bilo je hrpa prijevara koje su me natjerale da im vjerujem i na kraju dana, uzeli su mi novac bez davanja zauzvrat, izgubio sam svaku nadu, bio sam zbunjen i frustriran, nikada nisam želio imati ništa s tvrtkama za online zajmove, pa sam otišao posuditi novac od prijatelja, rekao sam sve što se dogodilo i rekla je da mi može pomoći da zna kreditnu tvrtku koja mi može pomoći s bilo kojim iznosom kredita koji mi treba uz vrlo nisku kamatu od 2%, da je upravo dobila kredit od njih, uputila me kako podnesite zahtjev za zajam baš kao što mi je rekla, aplicirao sam kod njih na e-poštu: (davidsonalbertloan@gmail.com), nikad nisam vjerovao, ali sam pokušao i na moje najveće iznenađenje dobio sam zajam u roku od 24 sata, nisam mogao vjerujte, ponovno sam sretan i bogat i zahvaljujem Bogu što takve tvrtke za zajmove poput ove još uvijek postoje na ovim prijevarama posvuda, molim vas da savjetujete svima koji trebaju posuditi zajam putem e-pošte (davidsonalbertloan@gmail.com) nikad te ne iznevjeri i tvoj život će se promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY za vaš kredit, jer sam uspješno dobio svoj kredit od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši