Hrskave lignje iz pećnice

Hrskave lignje. Tko ih ne voli, zar ne? 
Obožavam ih, no nikako ne obožavam onaj miris ulja u kojem se prže. 

Možda ste stekli dojam da je ovaj recept radi toga što je 'zdrav'. Varate se. 
Lijenost u meni samo ne voli stajali kraj štednjaka, puno mi je draže nešto baciti u pećnicu i adio pameti.
Činjenica da ne moram zračiti kuhinju/dnevnu je veliki plus. 

Natalija je glavni krivac što sam jedan jedini put upalila pećnicu ovo ljeto. Natalija i moja želja da napokon isprobam ovaj recept. 
Toliko su mi bile fine, da vam ne mogu reći uz koji prilog da jedete lignje, jer priloga nisam imala.
Pofotkala sam i sjela jesti hladne lignje u umaku od kopra, kao svaki neodlučni bloger. 
Bile su fine i hladne, kakve su tek tople. ;) 

Hrskave lignje iz pećnice

po receptu s bloga Natalie's Health

400 g očišćenih lignji
1/2 šalice* krušnih mrvica
1/2 šalice kukuruzne krupice (palente)
2 jušne žlice maslinovog ulja
sol, češnjak u prahu
limun

jogurt
kopar
papar, sol

Ako koristite zamrznute lignje, izvadite ih par sati prije i odmrznite. Odmrznute lignje stavite u cjedilo i pustite da se ocijede. 
Lignje prebacite u posudu i dodajte maslinovo ulje i dobro promiješajte.

Pećnicu zagrijte na 200° C. Pleh obložite papirom za pečenje.

Krušne mrvice i kukuruznu krupicu pomiješajte i dodajte začine po želji. 
Lignje obložene maslinovim uljem uvaljajte u ovu smjesu te posložite s razmakom na pleh obložen papirom. 

Pecite 15-20 minuta dok se ne zarumene, no pazite da vam se ne prepeku. 
Lignje izvadite iz pećnice, posolite i poškropite limunovim sokom.

Servirajte tople lignje uz umak od kopra. 

Napomena: koristila sam američku mjeru šalice 
1 šalica(cup) = 240 ml

Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com
ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.

Dobar tek,

Nema komentara