Instapost #3

Toliko sam bila zauzeta s odmaranjem da sam skroz smetnula s uma na Instapost...Ups. :D
Sjetila sam se u utorak dok sam vam tipkala post za Kupina-jogurt sladoled.

Vjerujem da me pratite na Instagramu, jer broj raste, pa niste ništa propustili.
Prošli tjedan smo bili na Ferragostu na kampiranju i mobitel sam minimalno koristila:
a) pogledati koliko je sati
b) imati dovoljno baterije čekajući bitan poziv.
Bilo je baš oslobađajuće. 

Odmor je prošao, aktivnija sam na blogu i uhvatila sam se u koštac sa skriptama.
Vama slijedi jedan kratki pregled kroz fotografije.

Kako vi provodite ljeto? 

Finale američkog Masterchefa uz deserte.


Chinese again! <3

Prefin sladoled burbon vanilija s malinom.


5ica u index i pokušaj srca u kavi. <3

Hvala @gastrohr! <3

Ba-na-naaaaa!
Čitanje u parku. :)
Pokušaj oživljavanja kovrča.

Gađanje vodenim balonima gotovo, pa mogu objaviti sliku prefine večere. :D
Novo mjesto u Osijeku za popiti kavu mi se sviđa.
S ponosom vam predstavljam - Jogurtica na @foodgawker! :D Prvi, no nikako i zadnji uspjeh. :)


Long time no see, Ahern. :)

Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.

Dobar tek,

Nema komentara