Ginger beer

Ginger beer ili ˝po naši˝ Đumbirovo pivo.

Brat ga je prije koju godinu pravio. Sa sirupom i svim potrebnim koracima.

Slučajno sam naišla na Jamiev recept i osvojio me svojom jednostavnošću. 
Zašto komplicirati, ako može jednostavno? 
Na +35 spremna sam ići prečacem i malo varati u koracima.

Ako ćemo iskreno, kod mene je trenutno ugodnih 21 stupanj, no i dalje uživamo u ovom osvježavajućem napitku.
Zbog đumbira mislim da će nas ovaj napitak piti i tijekom sezone jesen/zima.


Ginger beer


140 g svježeg đumbira
4 žlice šećera muscovado
3 limuna
1 l mineralne vode
menta

Đumbir naribajte na sitni ribež u vrč. 
Đumbir pospite šećerom te dodajte koricu dva limuna.
Najlakše ćete skinuti koru sa nožem za guljenje krumpira.
Drškom ili kuhačom zgnječite sve kako bi limun otpustio svoje sokove. 

Iscijedite sva tri limuna i dodajte sok u vrč.
Ulijte mineralnu vodu i ostavite da odstoji 10 minuta.

Probajte i prosudite je li vam preslatko ili prekiselo.
Ovisno o tome dodajte šećera ili limunovog soka.

Procijedite, dodajte kockice leda i par stručaka mente. 

Ako vam je preljuto, možete razrijediti mineralnom vodom.

Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.
Dobar tek,

Broj komentara: 6

  1. Jao ja sam mislila da je to nešto ful komplicirano, a u stvari ne može biti lakše! Spremam na pinterest, ovo će definitivno biti jedno od pića za ljetne vrućine! Jedino nisam ljubitelj korice limuna, ali to lako izbacim! Hvala za recept, fotkice su ti sjajne! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima i kompliciranija verzija, i osim ovih kupovnih napitaka nisam probala pravi Ginger Beer, pa ne mogu suditi. Morati ćete probati i javiti dojmove. ;)
      Vjerujem da umjesto limuna može i limeta, da da tu kiselu notu. :)
      Nema na čemu. Tko je vidio škrtariti sa dobrim i jednostavim receptima? ;)
      Hvala, ovaj put je brat slikao. :)

      Izbriši
    2. Ma i nije toliko bitno da li ima okus kao pravi, bitno je da je fino i jednostavno! ;) Sigurno može i limeta, iako mi i limun štima, samo da nema korice, pogotovo jer ne znam gdje bi nabavila domaći limun, a ne bi se usudila koristiti koricu kupovnih agruma! ;)

      Izbriši
    3. Fino - check! Jednostavno - check! Upravo ga baš pijem. :)

      Izbriši
  2. oooodlična ideja,pravim prvom prilikom! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se sviđa. ;) Javi dojmove. :)

      Izbriši