Muffini sa šumskim voćem

Rekli biste "kako očit post"? No, stvar je što je ovo ispalo skroz neplanski. 
Za prošlu smo nedjelju brat i ja dogovorili druženje s našim boljim polovicama.
Brat i cura peći će nešto slano, ja nešto slatko, a moj je dragi bio zadužen za pića. 

Za ručak smo jeli prefine bogato punjene tortilje zapečene u pećnici, koje smo ipak unutra za stolom pojeli s priborom. 
Nakon ručka igrali smo Scrabble uz Sassy vodu i muffine.
Brat i ja smo na 'Vi' s riječima, no stoički smo to podnijeli.
Meni najbolje ide slaganje riječi na mojoj 'polici' za slova.

Poučena iskustvom, prije sam odvojila muffine za slikanje i dobro da jesam.
Set za slikanje premjestili smo u naš voćnjak, na piknik-dekicu
 s muffinima sa šumskim voćem i Sassy vodom.
Osvježavajuća voda jako je dobro došla u pauzama od smijanja i valjanja po dekici.
U zadnje vrijeme zbog obaveza nisam stigla biti s mikserom koliko sam htjela, no u slobodno sam vrijeme listala kuharice. Kako sam za rođendan od legice Silvije dobila ovu kuharicu, morala sam nešto isprobati.

Najčešće pravim muffine s višnjama i komadićima čokolade pa sam se sada odlučila za ove sa šumskim voćem i isprobavanje novog recepta.
U receptu piše da, ako nemate mogućnost svježeg voća, može poslužiti i smrznuto, i to bez prethodnog odmrzavanja. Tako sam i napravila i nije bilo nikakvih problema.

Sassy voda ili aromatizirana voda naš je stalni gost u sezoni proljeće/ljeto.
Jednostavno za napraviti, fina je i osvježavajuća.

Muffini s šumskim voćem

prilagođeno s Muffin Galore
18 komada
300 g brašna
1 žličica praška za pecivo
150 g šećera
125 g bijele čokolade, krupno narezane
250 g šumskog voća
1 jaje
125 g maslaca
175 g mlaćenice 
3 žlice mlijeka
1 žličica ekstrakta od vanilije

Ako mlaćenicu nemate, možete je i sami pripremiti. 
U 175 ml mlijeka dodajte jednu žličicu limunovog soka i ostavite da odstoji sat vremena.

Pećnicu zagrijte na 200°C. 
U kalup za muffine rasporedite papirnate košarice ili silikonske kalupe.
Ako nemate košarice, namastite kalup.

Narežite bijelu čokoladu.
U velikoj posudi prosijte i izmiješajte brašno, prašak za pecivo, šećer i čokoladu. Suhim sastojcima dodajte 2/3 voća i izmiješajte.
Pjenasto izradite jaja. Maslac istopite.
U drugoj posudi pomiješajte maslac, mlaćenicu, mlijeko, ekstrakt vanilije te im dodajte jaja.
Mokre sastojke dodajte suhim sastojcima i lagano spatulom izmiješajte dok se ne povežu.
Može vam se dogoditi da se dio voća zgnječi pa će i smjesa promijeniti malo boju, no neće pokvariti okus.

Košarice punite do 3/4 visine i rasporedite preostalo voće te lagano utisnite u smjesu.
Pecite 15 - 20 minuta ili dok ne budu zlatne boje. Napravite test čačkalicom.

Ostaviti da se hlade u kalupu 10 minuta, a zatim izvadite na rešetku da se skroz ohlade. 
Poslužite tople ili hladne, posute šećerom u prahu ili jednostavno bez.

Sassy voda

2 l vode
5-6 listića mente
1 limun
Mentu i limun operite. 
Koru odstranite, ako ne koristite bio limun ili operite sa sodom bikarbonom.

 Limun narežite na tanke ploškice i izvadite koštice.
Sve ubacite u bokal vode.
Ostavite da odstoji minimalno osam sati.

Poslužite uz kockice leda, limun i mentu, a možete i uz šarenu slamčicu. 

Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpie@gmail.com ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.

Dobar tek,

Nema komentara