Instaweek #6

 Sretan Uskrs, svima koji ga slave. 
Nadam se da uživate u blagdanima i ne pretjerujete. ;)

Što se finog našlo na vašem tanjuru? 
Što je biste izdvojili iz prošlog tjedna?

Kod mene bi to bilo: zadovoljna sam kako su mi ispali Uskršnja gnijezda i nova cimerica Bella koju dadiljam nakon kastracije.
Tmuran dan je popravila kava iz nove slatke šalice i poštar.

Pečenje kolačića u gluho doba dana.

Slatki mjesec na #cutieandpie blogu. Koji recept vam se najviše svidio? ;)

Lagani i slatki cupcakeovi vas čekaju na blogu. ;)

Ljepotica Bella je bila na kastraciji i nije nimalo sretna.

Little me time. :)

Božanstvena Pavlova vas čeka na blogu da vam zasladi Uskrs.

Sretan vam Uskrs. Želim vam da ne pretjerate sa slatkim, sigurno vas i nešto slatko čeka. Uživajte s dragim ljudima. ;) @hepitots vidi što sam dobila. Hvalaaaaa! <3 :*

Nakon današnjeg doručka, mogu kolači umjesto ručka.

Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com ili na Instagramu označite sa #cutieandpie. 

Dobar tek, 

2 komentara