Čarobni kolač

S vremena na vrijeme znam gledati Dobro jutro, Hrvatska.
Jedno sam jutro bila sretna što sam duže pila jutarnju kavu uz TV.
Pojavila se simpa djevojka na ekranu u jinglu s natpisom ˝Oš kolač?˝. Odmah mi se svidjela, onako na prvu. Sa zanimanjem sam gledala, jer me zaintrigiralo što će slatkica koja voli slatkiše napraviti.
Ne sjećam se što je bilo, no vjerujem da je bilo jednostavno i efektno, kao što mi izgleda sve što ona pravi.

Htjela sam napraviti nešto njeno. U tom sam se trenu dvoumila između mini krafni i Čarobnog kolača. Teško je bilo odoljeti mini krafnama koje slasno jede, no odluka je ipak pala na Čarobni kolač.

Kako bi Just cake girl krilatica rekla:
’’I don't want realism. I want magic! Yes, yes, magic!’’

**UPOZORENJE**
Ove količine su za dvije osobe, a ponekad i jednu.
Prvi put kada sam ga pravila, jedva sam se suzdržala da ne pojedem sama.


ČAROBNI KOLAČ

60 g rastopljenog maslaca
240 ml mlijeka
1 mahuna vanilije
2 jaja
80 g šećera u prahu
2 žlice vode
65 g glatkog brašna
prstohvat soli




Zagrijte pećnicu na 160° C. Pripremite kalup za pečenje.
Kalup namastite i pobrašnite te na dno stavite papir za pečenje.
Koristila sam kalup za lazanje za dvije osobe(13x21 cm), jer je visok, što je bitno kako bi kolač dobio prostora za čaroliju.
Idealnija verzija je koristiti veći kalup, s ravnim rubovima i udvostručiti smjesu. Da, da...Skužili ste me. ;)
Rastopite maslac.
Zagrijte mlijeko u koji ste stavili sastrugane sjemenke vanilije.

Odvojite jaja.
Miksajte žumanjke sa pola količine šećera, otprilike 5 minuta. Postepeno dodajte rastopljeni maslac, a zatim  vodu, brašno, prstohvat soli, i na kraju zagrijano mlijeko sa vanilijom. Pazite da mlijeko ne bude prevruće. Najbolje da ga ulijete u tankom mlazu.
Izmiksajte bjelanjke s ostatkom šećera i dodajte u smjesu. Spatulom pažljivo ukomponirajte bjelanjke pazeći da ne izbijete zrak iz njih.

Izlijte cijelu smjesu u kalup i stavite u zagrijanu pećnicu. Pecite 20 do 25 minuta.

Možete i napraviti čoko-verziju. Tea kaže: ,,Treba dodati 3 žlice kakaa i oduzeti žlicu brašna.’’
Ako nemate mahunu vanilije, možete dodatii dvije žličice ekstrakta od vanilije.


Vaše fotografije

Posudila sam fotografiju sa instagrama od @ivanas1010. Nadam se da neće zamjeriti. Odlično joj se ispao. :)

Svoje fotogragije šaljite mi na cutieandpieblog@gmail.com ili na Instagramu označite sa #cutieandpie. 

Dobar tek, 


Broj komentara: 6

  1. Odgovori
    1. Okus je fin i kremast, kao kolač od pudinga od vanilije.

      Drago mi je što si opet tu. ;)

      Izbriši
  2. Izgleda ukusno! :) xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista i je, mene je baš pozitivno iznenadio. Izlijem, ispečem i pojedem(o). :D

      Izbriši
  3. I ja sam imala sreću pogledati to jutro Tein Čarobni kolač, i otada mi je to bazni recept! Ponekad ga napravim samog kao brzinsko rješenje za neutaživu želju za slatkim :), a još češće ga koristim u svrhu biskvita za razne torte, što u bijeloj što u čokoladnoj varijanti. Savjetujem i vama da probate! Razlika je samo u kalupu-ukoliko pripremam biskvit, pečem u onome za tortu (25/26 cm). A kada želim tamni, oduzmem žlicu brašna i dodam 2 kakaa! Lp :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još nisam probala za bazni tortu, hvala na prijedlogu. ;)
      Nadam se da čitate i dalje blog, bilo anonimno ili ne. :)

      Izbriši