Odjevene jabuke

Znate one recepte koji nisu drugima toliko posebni, a vama puno znače, jer vas podsjećaju na djetinstvo?
E, ovo je jedan takav recept za mene.

Kao klinka sam živjela u Njemačkoj i bila sam pretplačena na dječji časopis. Ne znam kako se više zove, no bio je zanimljiv i svaki put je bio i recept koji bi i djeca mogla praviti.

Moram na tavanu potražiti te brojeve i pregledati kakvih recepata još ima, no sada vam nosim recept koji je bio i ostao moj favorit.

Odjevene jabuke ili Jabuke u šlafroku, kakogod želite. Nije baš najzdraviji recept, no djeci vrlo drag.



Odjevene jabuke


4 kisele jabuke
3 jaja
200 g brašna
100 g šećera
1 žličica cimeta
sok jednog limuna
prstohvat soli
malo mlijeka

Jabuke oguliti i izvaditi sredinu. Isjeći na kolutiće debljine 3-4 mm. Jabuke preliti sokom limuna da ne pocrne. Umutiti jaja i šećer te potom dodati ostale sastojke. Smjesa treba biti gušća od smjese za palačinke, da se ne 'skida' sa jabuka. Jabuke umakati u tijesto i peći u vrelom ulju. Kada poprimi zlatnu boju izvaditi na papirnati ubrus, da se ocijedi. Posuti mješavinom šećera u prahu i cimeta.



Svoje slike šaljite mi na cutieandpieblog@gmail.com ili na instagramu označite sa #cutieandpie. 

Dobar tek, 

4 komentara